Klacht Philips: Iedere dag een update uitvoeren, op ongunstige tijd.

Klachtnummer
# 577699
Gebruiker
Freggels5864
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Iedere dag weer een update krijgen van mijn Philips oled t.v. Meestal druk ik hem weg , regelmatig laat ik hem lopen, maar dan heb ik enige tijd geen t.v. Meer. Ik baal hier enorm van . T.v. Is een jaar oud, altijd al Philips gehad, maar ik ga nu toch wel twijfelen aan de kwaliteit.

Gewenste oplossing

Een oplossing voor die probleem waar veel mensen last van hebben ,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen