Klacht Philips: Ik krijg een kapotte Led lamp met 5 jaar garantie niet vergoed nadat hij binnen 2 maanden is stukge

TheoP

In december 2018 heb ik een Philips led lamp gekocht met kapje. Op de lamp zit 5 jaar garantie. Na 2 maanden gaat het lichtgedeelte van de lamp stuk. Contact met Philips. Aanvankelijk prima te woord gestaan. Moet de lamp plus kap terugsturen. Lamp is niet meer te leveren. Krijg de toezegging dat ik een nieuw product mag uitzoeken (zwart op wit in een mail). Ik geef nog aan dat ik ook tevreden ben met het terugsturen van het kapje met een nieuw lichtgedeelte. Dat lichtgedeelte meen ik namelijk te zien bij andere nog wel leverbare lampjes met lichtgedeelte. Uiteindelijk krijg ik het kapje met de kapotte lamp teruggestuurd. Ik bel weer op over de kapotte lamp. Mij wordt meegedeeld dat ik hierom gevraagd heb en dat ze het dossier sluiten. Ik kan geen verder aanspraak maken op wat dan ook.

Ik wil een nieuwe ledlamp. Het kapje is goed. Dat wil ik behouden.

TheoP
    L.S., Graag wil Ireen oplossing voor het simpel op te lossen probleem. Laten we voorkomen dat er beiden meer werk aan krijgen.

Mvg, Ted Vermeulen

TheoP
Philips heeft geen enkele reactie gegeven.

Ook een klacht indienen over Philips?