Klacht Philips: Ik krijg een kapotte Led lamp met 5 jaar garantie niet vergoed nadat hij binnen 2 maanden is stukge

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364566
Gebruiker
TheoP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december 2018 heb ik een Philips led lamp gekocht met kapje. Op de lamp zit 5 jaar garantie. Na 2 maanden gaat het lichtgedeelte van de lamp stuk. Contact met Philips. Aanvankelijk prima te woord gestaan. Moet de lamp plus kap terugsturen. Lamp is niet meer te leveren. Krijg de toezegging dat ik een nieuw product mag uitzoeken (zwart op wit in een mail). Ik geef nog aan dat ik ook tevreden ben met het terugsturen van het kapje met een nieuw lichtgedeelte. Dat lichtgedeelte meen ik namelijk te zien bij andere nog wel leverbare lampjes met lichtgedeelte. Uiteindelijk krijg ik het kapje met de kapotte lamp teruggestuurd. Ik bel weer op over de kapotte lamp. Mij wordt meegedeeld dat ik hierom gevraagd heb en dat ze het dossier sluiten. Ik kan geen verder aanspraak maken op wat dan ook.

De oplossing

Ik wil een nieuwe ledlamp. Het kapje is goed. Dat wil ik behouden.

1 reactie

  1. Auteur
    TheoP
    Datum
    L.S., Graag wil Ireen oplossing voor het simpel op te lossen probleem. Laten we voorkomen dat er beiden meer werk aan krijgen.

    Mvg, Ted Vermeulen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TheoP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Philips heeft geen enkele reactie gegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen