Klacht Philips: ik krijg mijn geld niet terug nadat dit beloofd is

anikaaa

Driemaal kapotte visa pure vanaf maart tot en met juli, in zeer korte tijd dus. Het product nooit normaal kunnen gebruiken. Driemaal nieuwe ontvangen bij opsturen van de oude. helemaal super! derde ook kapot gegaan. Na heel wat heen en weer gechat en gebel, hebben zij mij uiteindelijk aangeboden het bedrag terug te betalen. Dit is bevestigd per mail en chat. Echter duurt dit al twee maanden (sinds begin augustus)en geven ze bij philips telkens aan dat mijn bon kwijt is en dat de case in behandeling is. Toch is in augustus bevestigd dat mijn bon in beheer is en is bevestigd dat het bedrag teruggestort zou worden (mailbewijs). ik bel elke week en chat meerdere malen per week over de status van mijn terugbetaling. Hier krijg ik alleen maar te horen dat ze ermee bezig zijn en dat ze mijn bon kwijt zijn. Men hangt zomaar op of sluit zomaar de chat af. Ik krijg geen normaal contact met philips, maar het belangrijkste: ik krijg mijn geld maar niet terug

Ik ben helemaal tevreden wanneer het bedrag teruggestort word, zoals beloofd en we dit kunnen afsluiten

Philips
    Afgerond 27-10-2015
    Via e-mail
    Afgehandeld via e-mail

Ook een klacht indienen over Philips?