Klacht Philips: Ik word aan het lijntje gehouden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368666
Gebruiker
Theareinders
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Saeco koffiemachine binnen garantietermijn defect. Aan het lijntje gehouden voordat machine ter reparatie aangeboden kon worden. Bij teruglevering aan het lijntje gehouden wegens het ontbreken van kabel en die op te sturen. Het hele gebeuren duurt al een maand.

De oplossing

Mij onmiddellijk een kabel leveren die ze zelf vergeten zijn erbij te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Theareinders
    Datum
    De kabel is inmiddels geleverd. En niet eenmaal maar tweemaal. Eenmaal op het goede adres, de andere op het verkeerde adres dus kwam bij de buren terecht.
    We hebben nu dus 2 kabels.
    Ik heb echt mijn twijfels over het verwerken van storingen en het beleid in deze. Ik voel me aan het lijntje gehouden en niet serieus genomen.
    Is dit een incident of komt dit structureel voor? Bij mij speelt dit een rol in het kopen van Philips producten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theareinders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had gevraagd om een reactie maar krijg alleen vage mails waarin mij niet duidelijk is wat ze nu van me vragen. En ik heb de mogelijkheid om te bellen maar ik vind als een client zo ontevreden is dat het bedrijf contact op kan nemen met de client en niet andersom en niet via mail.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?