Klacht Philips: ik wordt afgepoeierd en het duurt en duurt...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385498
Gebruiker
3daffaire
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ze leveren geen reserveonderdelen meer voor een tv die nog geen 4 jaar oud is.
kan niet gerepareerd worden en nu zijn ook mijn 3D-DVD"s obsolete.

De oplossing

gewoon een redelijke compensatie geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    3daffaire
    Datum
    en....het blijft stil bij Philps ….geen reactie...
  2. Auteur
    3daffaire
    Datum
    en nog meer vervelende zaken, ze trekken zich gewoon terug met een smoes ...je wordt er in geluisd..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
3daffaire
Datum
Uiteindelijke oplossing
hebben mij er in geluisd, zeggen dat ik heb laten repareren en dat daardoor elke aanspraak vervalt en dat terwijl ik dat met hen overlegd had.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen