Klacht Philips: Internetradio op StreamiumSLA5520

Klachtnummer
# 46979
Gebruiker
W. Bakkenhoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de Marktplaats een StreamiumSLA5520 gekocht voor internetradio.
Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik het apparaat registreren. Dat lukt niet. Er werd een link naar mijn email adres gestuurd waarmee ik op myphilips kon inloggen.
De pagina meldt dat hier het apparaat niet geregistreerd kan worden. Na een chat met een vriendelijke Philips-helpdesk Teresa kreeg ik de mededeling dat Philips dit apparaat niet meer ondersteund. (Tenzij ik hem via de Philips-marktplaats had gekocht). Hier op deze site zie ik een dergelijke klacht, maar ik kan niet zien of die is opgelost.
Oftewel, help alstublieft!

De oplossing

Internetradio kunnen luisteren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties