Klacht Philips: Je moet v / smart tv

Klachtnummer
# 171793
Gebruiker
Dennis. K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik dacht dat het aan mij lag maar het is dus bekend dat Philips wederom zijn klanten op belachelijke manier laat zitten.
Mijn smart tv van 2010 werkt de helft niet meer.
Ook vaak gedoe met dat er geen mogelijkheid is om aan te melden voor soms langere tijd.

Maar het erge is dus dat ik moet lezen dat ze gewoon voor de HTS 7202 dit volledig stop hebben gezet. Je koopt een apparaat om zijn functies en daar betaal je voor.
En zo dwingt Philips je af om maar gewoon wat nieuws te kopen.

Te belachelijk voor woorden.
Ook de meest slechte ondersteuning allertijden.
Apparaat updates zijn er hooguit enkele maanden. Als je bugs meld wordt er niets mee gedaan.

Triest.

Mvg Dennis

De oplossing

Zorgen dat Philips zijn producten volledig blijft ondersteunen.
Dus functionaliteit en toegepaste apps. Zoals rtlxl en overige gemist apps.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen