Opgelost door Philips: Kan geen verbinding met Philips server maken!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46710
Gebruiker
Bart
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Laatste firmware geïnstalleerd, tv is aangesloten op netwerk, kan mijn computer wel zien. Internet staat bomvol over dit probleem. Nu dit weer, al twee nieuwe schermen in dit toestel gemonteerd, klein beetje moedeloos meneer Philips. Mvgr Bart

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:
    1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TV
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare
  2. Auteur
    Bart
    Datum
    Dank u!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy