Klacht Philips: KLACHT 2 WEGENS NIET REAGEREN KLACHT 1 BELOOFDE CASHBACK PHILIPS

CBSeriously

Link naar klacht 1

Ik zou allang de cashback moeten hebben ontvangen. Philips reageerde ook niet op mijn eerste klacht op klachtenkompas, vandaar de tweede klacht geopend. Dit zorgt er zeker voor dat ik niet snel meer voor Philips zou kiezen. Of het apparaat goed werkt of niet.. klantenservice moet ook service bieden. Ik ben zwaar teleurgesteld.

Cashback op tijd storten heeft nu geen nut meer maar reactie zou zeker wel sieren. Ook dit niet eens gehad.

Philips
    Beste mevrouw Prins,

Bedankt voor uw bericht hier. Ik ben in ons systeem gedoken, en zie dat u in contact bent geweest met mijn collega's. Zij hebben aangegeven dat er op 3 maart geld is overgemaakt. Het kan tot 2 weken duren voordat dit op uw rekening verschijnt, in verband met een doorloop tijd.

Ik zie dat hier tevens een e-mail over is verstuurd met verdere uitleg. Ik wil u vriendelijk vragen om bij vragen het contact via e-mail te laten verlopen. U kunt dit doen door te reageren op de laatste e-mail die mijn collega Gianna u heeft verstuurd te reageren.

Simone
    Philips Consumer Care

CBSeriously

Ook een klacht indienen over Philips?