Klacht Philips: KLACHT 2 WEGENS NIET REAGEREN KLACHT 1 BELOOFDE CASHBACK PHILIPS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298951
Gebruiker
CBSeriously
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Link naar klacht 1
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/philips/klachten/cashback-niet-ontvangen%2C-ondanks-de-zelf-opgestelde-termijn-van-philips./details?complaintId=875d4f65-31ad-447f-9147-201d2c0f1729

Ik zou allang de cashback moeten hebben ontvangen. Philips reageerde ook niet op mijn eerste klacht op klachtenkompas, vandaar de tweede klacht geopend. Dit zorgt er zeker voor dat ik niet snel meer voor Philips zou kiezen. Of het apparaat goed werkt of niet.. klantenservice moet ook service bieden. Ik ben zwaar teleurgesteld.

De oplossing

Cashback op tijd storten heeft nu geen nut meer maar reactie zou zeker wel sieren. Ook dit niet eens gehad.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Prins,

    Bedankt voor uw bericht hier. Ik ben in ons systeem gedoken, en zie dat u in contact bent geweest met mijn collega's. Zij hebben aangegeven dat er op 3 maart geld is overgemaakt. Het kan tot 2 weken duren voordat dit op uw rekening verschijnt, in verband met een doorloop tijd.

    Ik zie dat hier tevens een e-mail over is verstuurd met verdere uitleg. Ik wil u vriendelijk vragen om bij vragen het contact via e-mail te laten verlopen. U kunt dit doen door te reageren op de laatste e-mail die mijn collega Gianna u heeft verstuurd te reageren.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CBSeriously
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen