Klacht Philips: Klacht over merk Philips modelnr: 42PFL8654H/12; foutmelding Philips-server niet gevonden. Probeer het later opnieuw.

Max

Ik heb een LED TV van het merk Philips modelnr: 42PFL8654H/12 en sinds januari 2014 geen toegang meer tot NET TV. De TV heb ik aangeschaft vanwege deze functionaliteit. Melding die ik krijg zodra ik verbinding wil maken luidt: Philips-server niet gevonden. Probeer het later opnieuw.
Ik heb op de website gekeken wat de oorzaak van deze fout kan zijn. Wat blijkt? Ik ben namelijk niet de enige met dit probleem, want er zijn tientallen mensen die exact de zelfde storing hebben met hun Philips LED TV. Philips vraagt je een downgrade uit te voeren door het bestand 42pfl8654h_12_fus_nld te kopiëren naar een USB stick en deze dien je uit te voeren op je TV. Echter na upgrading van de TV is het probleem nog steeds niet opgelost. Wie kan me hierbij helpen c.q. advies geven.

Wie kan me advies geven wat te doen.. De Philips website geeft geen goed antwoord

Philips
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:
    1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TV
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare