Opgelost door Philips: klachten over philips tv 55 PFL 7008 K/12

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98540
Gebruiker
A. Cihat Cakici
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Onze tv is vanaf begint al ( ca.9 maand oud )ging zelf uit en later aan.dit is zeer irritant en vervelend.ik heb diverse malen stekker uit gedaanen tevergeefs zelf alle wifi aansluitingen uit gedaan.paar keer gebeld , zonder resultaat.Zo, n dure ambilight tv van b zo, n gemonieerde merk moet goed functieneren. Mvgrt cakici c

Gewenste oplossing

Definitieve oplossing en liefste terug nemen..
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste klant,Voor technische troubleshooting neemt u best terug contact op met de helpdesk op 0900 202 08 71, of via e-mail / chat op www.philips.nl.
    De TV kan dan indien gewenst ingeboekt worden zodat een monteur een onderzoek uitvoert. Dit valt uiteraard binnen de garantie.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  2. Auteur
    A. Cihat Cakici
    Datum
    ik heb gebeld,.via computer stem kom ik iedere keer bij een dezelfde vraag terug.Probleem met deze tv wordt met de dag erger.ik verwacht wel een oplossing van philips kant.
    mvgrt
    cihatwij hebben nog
  3. Auteur
    A. Cihat Cakici
    Datum
    ik moest opnieuw updaten,dat heb ik gedaan nu hoop ik dat dit irritante probleem van de baan is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen