Klacht Philips: Klantenservice niet behulpzaam

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459388
Gebruiker
Anouk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Stofzuigrobot binnen 4mnd defect. Terug gestuurd naar philips. Philips meldt dat het apparaat niet gemaakt kan worden en om mijn geld terug te kunnen krijgen word ik nu al 5wkn van kastje naar de muur gestuurd tussen de klantenservice en de technische dienst. Na herhaaldelijk bellen. Slecht bereikbaar, vervolgens onvriendelijke klantenservice, niet behulpzaam.

Gewenste oplossing

Spoedig helpen ipv nog langer laten wachten op mijn restitutie.
Geboden oplossing
Weer zelf contact opnemen voor de 5e keer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen