Klacht Philips: Klantenservice Philips TV onder de maat !

Tienhoven

Ik ben vanaf 26 februari in het bezit van een Philips TV model 47PFL6158k. Tot nu toe heb ik nog geen 3 weken plezier gehad van mijn tv. Na reparatie wederom defect met meerdere mankementen. Philips reageert niet rechtstreeks op mijn div schriftelijke klachten/verzoeken. In de afgelopen maand om de drie dagen gebeld met Klantenservice van Philips. Zij kunnen alleen aangeven dat de klacht in behandeling is. Na een maand voorstel ontvangen via een derde partij voor omruiling van mijn defecte TV (TV niet meer leverbaar en te repareren). Echter, deze TV is goedkoper en van mindere kwaliteit. Om uit de impasse te komen heb ik een tegenvoorstel gedaan om de TV (met bijbetaling) om te ruilen voor hetzelfde model alleen met een grotere afmeting. Hierop wordt niet gereageerd door Philips. Er is nauwelijks te communiceren met de Klantenservice van Philips reacties blijven uit. Ondanks dat Philips zelf op haar site aangeeft dat zij binnen 2 werkdagen reageren op schriftelijke klachten.

Philips instemt met mijn eerdere schriftelijk voorstel om mijn defecte TV (met evt bijbetaling) om te ruilen tegen hetzelfde model, echter> 47 inch.
Van Philips verwacht ik enige coulance aangezien mijn TV maar 3 weken goed heeft gefunctioneerd en dat elke reactie op mijn klacht/verzoek is uitgebleven.

Philips
    Geachte,Dank voor het bericht. eerst en vooral willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u ondervonden heeft. Dit zou zo zeker niet mogen verlopen.We hebben uw zaak ge√ęscaleerd en contacteren u van zodra we meer info hebben.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Philips
    Geachte,Graag hadden we onze excuses aangeboden. Wegens een misverstand is u verkeerde informatie doorgegeven. Helaas is het bij een omruil binnen garantie zonder bijbetaling niet mogelijk om te onderhandelen met het servicecenter voor een andere model.Alleen als er een bijbetaling is kan de klant een ander voorstel aanvragen. Daarom wordt het toestel gecrediteerd en overgemaakt naar de winkel van aankoop. Nogmaals onze excuses voor het misverstand.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Tienhoven
    Op basis van uw reactie maak ik op dat u zich niet volledig hebt ingelezen. Ik heb (ruim een maand geleden) zelf het voorstel gedaan om met bijbetaling een ander toestel te nemen. Verder kunt u in de correspondentie lezen, wanneer ik word gecrediteerd dat ik niet hetzelfde toestel bij mediamarkt kan terugkopen, ik heb namelijk destijds mijn tv gekocht met de BTW kortingsactie. Dan wordt ik wel erg gedupeerd ruim een maand zonder tv en extra gaan betalen.
    Philips
    Beste,Helaas staan promotieacties los van creditatie door Philips. Eventueel kan u dit bespreken bij de winkel van aankoop. Zoals gezegd is een omruil met bijbetaling niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Tienhoven
    Bijzonder, geen enkele manier van coulance. Terwijl Philips een ondeugdelijk product heeft geleverd en de serviceafd. in de afhandeling van de klacht tekort is geschoten. Opmerkelijker vind ik dat ik na 1,5 mnd weer terug wordt verwezen naar de winkel, terwijl Philips de klacht zelf in behandeling heeft genomen. Ondanks dat ik financieel ben gedupeerd (+ 2 mnd geen tv ) is het misschien een creditering de juiste oplossing, dat stel mij wel in staat het WK Voetbal op een SAMSUNG TV te kijken !

Tienhoven

Ook een klacht indienen over Philips?