Klacht Philips: Klantenservice was onvriendelijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377087
Gebruiker
Gebruiker1540959900
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Gebeld met klantenservice voor technische ondersteuning. De antwoorden die ik kreeg waren bot en kortaf. Er was ook niks technisch aan. Geen moeite om mijn probleem te willen oplossen.

Gewenste oplossing

Graag technische ondersteuning van iemand die wel kan helpen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1540959900
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van Philips.
  2. Auteur
    Gebruiker1540959900
    Datum
    Klantenservice bestaat niet bij dit bedrijf. Ik koop voortaan geen Philips producten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen