Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Philips: Koffiezet Apparaat HD5407/60 Philips
Details
De klacht
Het is eigenlijk een eerdere klacht ik zal het vertellen na de laatste reparatie (van één maand in reparatie) van de koffiezet apparaat waar ik ook bang voor was heeft hetzelfde probleem het lekt weer water.HD7740 Grind&Brew apparaat deze gaf al tekens in het display van vocht en condens HD7751 wederom een Grind&Brew machine ook deze kreeg dezelfde mankementen HD5407 deed plotseling helemaal niets meer binnen enkele dagen weer garantie geclaimd bij de winkel in dit geval Mediamarkt vervolgens kregen wij weer een nieuwe van Mediamarkt en die hebben wij neergezet en binnen enkele weken iets te lekken nadat de dagen verstreken werd de lekkage steeds meer totdat je machine klaarzet voor de volgende dag al het water op de aanrecht lag en op de grond. Wij hebben niets anders dan heel veel ellende gehad met de Koffiezetapparaten van Philips ook nu weer ongeveer staat deze al vanaf 23-12-2014 in reparatie dit is de vertrekdatum van ons huis vandaan
De oplossing
Ik verwacht nu zeker een oplossing van Philips dit hadden zij mij ook toegezegd als het weer defect zou gaan dus ben benieuwd......Het is toch te gek voor woorden dat het allemaal zolang moet gaan duren bijna meer dan een maand hierdoor wordt wel de garantie een maandje korter en wie weet lekt het misschien weer dan weer een maand weg.
Kortom wij hadden wel heel iets anders verwacht van Philips daarom hebben wij alles van Philips staan in ons huis van koffiezetter tot complete multimedia
U kunt in de historie kijken wat betreft onze ervaringen met koffiezet apparaten
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.