Klacht Philips: korte levensduur van scheerapparaat van Philips gekocht in webshop van Philips

Klachtnummer
# 93294
Gebruiker
Ferry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog geen 3 jaar terug, heb ik een scheerapparaat van webshop van Philips gekocht (prijsklasse van 150 EURO).Het is defect nu en Philips verwijs me naar twee jaar fabriek garantie en wil alleen me tegemoet komen met een kortingbon van 20% om een nieuwe te kopen. ik neem aan dat scheerapparaten van die prijsklasse en merk Philips zou langer moeten mee gaan .

De oplossing

Gezien te verwachten levensduur van 6 jaar , verwacht ik van Philips een tegemoetkoming van minimal 50% op aankoop van nieuwe scheerapparaat van een beter kwaliteit of herstel van defect en verdelen van kosten tussen Philips en mij .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen