Klacht Philips: kras op de kast van spinternieuwe tv terug gegaan naar de mediamarkt die doet er niets aan en philips zelf ook niet

l.boom21

ik heb een nieuwe tv gekocht bij de mediamarkt die was in de aanbieding daar wij aan het behangen waren heb ik hem ingepakt laten staan .
toen ik hem in die week erna had uitgepakt zat er een kras op de buiten rand .
toen ben ik terug gegaan naar de mediamarkt die deden er niks aan want dat kon ik zelf wel gedaan hebben in die dagen dat hij ingepakt stond .
toen heb ik de philips aangeschreven en moest ik fotos opsturen .
heb ik netjes gedaan word ik vanmiddag gebeld dat er niks aan gedaan word wat dat kon ik zelf wel eens gedaan hebben nu vraag ik me af waarom heb ik hem ingepakt laten staan . maar je koopt een nieuwe tv ben je ook weer zuinig op je kan beter maar raak leven dan word je geholpen en als je eerlijk bent niet ik vind het te triest voor woorden
ik dacht dat je ook nog zoiets als service en garantie had

ik zou graag willen dat die kras opgelost werd ik hoef geen andere tv ik hoef geen geld terug alleen een hele tv daar heb ik namelijk ook voor betaald

Philips
    Beste,We raden aan om terug te gaan naar Mediamarkt. Alle toestellen worden gecontroleerd vooraleer ze vanuit Philips geleverd worden.Schade die achteraf toegebracht wordt is niet de verantwoordelijkheid van Philips.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    l.boom21
    nee want als de kras er niet op de fabriek is opgezet hoe komt hij dan onder het plakband wat op de tv zat dat kan alleen vanuit de fabriek van philips zelf de mediamarkt had hem best binnen de tijd op kunnen ruilen vreemd klant onvriendelijk maar philips zelf nog onvriendelijker want die doet in de garantie helemaal niks

Ook een klacht indienen over Philips?