Opgelost door Philips: levering van verkeerd geleverde product moet 21 dagen en langer duren om opgelost te worden!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 279866
Gebruiker
bruggen74
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 2 weken zonder Sonicare tandenborstel, aangezien Philips mij een scheerapparaat stuurde.
Ik ben nu de dupe en wordt er niet gereageerd op mijn mail.
Onbegrijpelijk dat een bedrijf dat alles kan maken van cd tot lampen die automatisch aan gaan als je zegt lamp aan, niet normaal om gaat met klachten en dat het 21 dagen moet duren om een fout levering op te lossen.

De oplossing

levering van mijn 21 dagen bestelde sonicare en een vergoeding voor het niet na komen van afspraken

2 reacties

  1. Auteur
    bruggen74
    Datum
    Bijna 1 maand verder en nog steeds geen enkele reactie.
    Wel heb ik intussen een mail gekregen met " sorry voor het ongemak, echter hebben wij nog geen bericht ontvangen om de klacht op te lossen.
    Mensen van Philips, luister nu eens "1 maand" om een product dat verkeerd wordt toe gestuurd en te retourneren en het juiste artikel toe te sturen is toch niet zo ingewikkeld in deze tijden, kom op zeg.
  2. Auteur
    bruggen74
    Datum
    Intussen dik een maand verder en nog geen borstel in huis, schandalig gewoon!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bruggen74
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb uit eindelijk na bijna 50 dagen mijn tandenborstel ontvangen en tig excuses voor het ongemak.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?