Opgelost door Philips: levering van verkeerd geleverde product moet 21 dagen en langer duren om opgelost te worden!

sad Opgelost
bruggen74

Al 2 weken zonder Sonicare tandenborstel, aangezien Philips mij een scheerapparaat stuurde.
Ik ben nu de dupe en wordt er niet gereageerd op mijn mail.
Onbegrijpelijk dat een bedrijf dat alles kan maken van cd tot lampen die automatisch aan gaan als je zegt lamp aan, niet normaal om gaat met klachten en dat het 21 dagen moet duren om een fout levering op te lossen.

levering van mijn 21 dagen bestelde sonicare en een vergoeding voor het niet na komen van afspraken

bruggen74
    Bijna 1 maand verder en nog steeds geen enkele reactie.
    Wel heb ik intussen een mail gekregen met " sorry voor het ongemak, echter hebben wij nog geen bericht ontvangen om de klacht op te lossen.
    Mensen van Philips, luister nu eens "1 maand" om een product dat verkeerd wordt toe gestuurd en te retourneren en het juiste artikel toe te sturen is toch niet zo ingewikkeld in deze tijden, kom op zeg.
    bruggen74
    Intussen dik een maand verder en nog geen borstel in huis, schandalig gewoon!

bruggen74
Heb uit eindelijk na bijna 50 dagen mijn tandenborstel ontvangen en tig excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Philips?