Opgelost door Philips: levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184229
Gebruiker
astrea
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onderdelen konden binnen 24 uur geleverd worden. Afschrijving credit card volgt onmiddellijk. Na 2x klagen, zowel schriftelijk als telefonisch, wordt pas na 17 dagen INCOMPLEET geleverd. Twee onderdelen besteld; slechts 1 geleverd zonder bericht waarom deel 2 ontbreekt.

De oplossing

supersnelle nalevering, zo niet had ik onderdeel 1 ook niet nodig.

5 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste mevrouw Kevenaar,

    Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd om het een en ander uit te leggen. Laten we verder communiceren per e-mail, dat is wel zo overzichtelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    astrea
    Datum
    Wederom levering beloofd. Eerst zien, dan geloven.
  3. Auteur
    astrea
    Datum
    Voorstel per emait te reageren slaat nergens op omdat de emails van Philips no-reply zijn.
  4. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste mevrouw Kevenaar,

    U kunt altijd op de e-mails reageren, zoals ook in de e-mail te lezen is. Zelfs bij no-reply! Uw reactie op de e-mail zal terechtkomen bij de juiste afdeling en we helpen u graag verder per e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  5. Auteur
    astrea
    Datum
    leve het internet. Nu ging het super vlot!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
astrea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen