Klacht Philips: Losse onderdelen voor keukenmachine niet te bestellen, alleen complete units.

Klachtnummer
# 484610
Gebruiker
BartaH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een Philips HR7530/10 Power Chop keukenmachine gekocht. Door onhandigheid knapt er een rubber ring die als afdichting dient voor de mesunit.
Die losse rubber ring blijkt niet te bestellen. Ik zou een complete mesunit moeten kopen om een nieuwe ring te verkrijgen. Complete waanzien! En hoe zit het met duurzaamheid???
Een nieuwe ring zou max. 1 euro hoeven kosten. Een nieuwe mesunit kost 34 euro. Onzinnig!
Ik kan ze geen mail sturen alleen chatten tijdens kantooruren. nergens een link waar ik een klacht kan indienen.
Ik ben hier niet blij mee. Voor mij einde phiips.

De oplossing

Een nieuwe rubber ring voor de mesunit toesturen, eventueel tegen betaling!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen