Klacht Philips: Mandje Airfryer XL niet schoon te houden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252510
Gebruiker
famneggers4
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb sinds mei 2016 een Airfryer XL welke ik regelmatig
met heel erg veel plezier gebruik. Echter na 3 maanden begon de binnenbak al de antiaanbaklaag los te laten. Zonder problemen werd deze omgerolen voor een nieuwe.
Na ongeveer 7-8 maanden begon niet alleen de binnenbak opnieuw af te bladderen,
maar bleek ook het binnenmandje van een dusdanig slechte kwaliteit te zijn dat
schoonhouden niet te doen is. De binnenbak werd zonder problemen voor een
tweede maal vervangen. Echter na intern overleg met een expert werd het mandje
afgedaan als een gebruiksvoorwerp en risico van mijzelf. Ik ging hier niet mee
akkoord en heb nogmaals een klacht bij Philips ingediend waarin ik nogmaals
duidelijk heb uitgelegd dat een product voorzien een goede antiaanbaklaag
schoon te houden is. Mijn bak ziet er daarintegen uit alsof hij al jaren niet
is schoongemaakt. Ik vind het antwoord dat het een gebruiksonderdeel is te kort
door de bocht. Ik mag van een fabrikant wel verwachten dat ook een
gebruiksonderdeel voldoet aan de basis verwachtingen: het is schoon te houden,
het bakt niet aan (het is immers voorzien van een speciale antiaanbaklaag).
Mijn product voldoet hier niet aan. Daarnaast blijkt uit navraag op diverse
plaatsen dat bij andere mensen de mandjes veel beter schoon te houden zijn.
Kortom ik wil graag een nieuw beter schoon te houden mandje, dit is een "
maandagmorgen" model.

De oplossing

Alle schoonmaakmiddelen en trucjes zijn inmiddels al geprobeerd. De enige oplossing is het vervangen van het mandje onder garantie.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Neggers,

    Dank u wel voor uw bericht. Ik heb u zojuist, naar aanleiding van dit bericht, een e-mail gestuurd. U kunt altijd refereren naar 60-0005037797.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
famneggers4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondanks dat ik aangegeven heb alle schoonmaaktips en oplossingen als eens geprobeerd te hebben meent de klantenservice geheel volgens intern protocol natuurlijk toch weer een schoonmaakoplossing aan te moeten reiken. Zoals al eerder duidelijk aangegeven. HET MANDJE WORDT NIET MEER SCHOON. Misschien is het nu wat duidelijker. Ik wens geen nieuwe schoonmaaktips. Daarnaast vind ik het erg jammer dat Philips niet het lef (of fatsoen) heeft om de gestuurde reactie ook hier te plaatsen. Het probleem is dus nog altijd niet opgelost. Oftewel Philips tot op heden SLECHTE SERVICE. Ik blijf bij het standpunt. Ik wil graag onder garantie een nieuw mandje. Dit is niet te wijten aan gebruiksschade, slecht schoonmaken of waar jullie het dan ook aan af willen doen. Dus nee mijn probleem is niet opgelost!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen