Klacht Philips: Mega Fantastische Klantenservice

Klachtnummer
# 250082
Gebruiker
JeXa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 40 inch televisie die een defect vertoont.
Waarbij ik door de medewerker als pipo wordt behandeld en acties moet gaan uitvoeren waarvan ik tijdens het gesprek al aangeef dat ik deze stappen meermaals heb gevolgd.
Ik heb aangegeven dat ik aan het werk ben , er wordt me twee a drie keer gevraagd om naar mijn tv te lopen. Lijkt me nogal logisch dat ik geen 40 inch tv mee neem naar mijn werk.
Philips verwacht dat ik een dure 40 inch tv ga opsturen naar CErepair waarbij dan ook maar ff wordt aangegeven dat men niet verantwoordelijk is voor beschadigingen etc tijdens verzending. Wat ik enerzijds ook wel begrijp, maar laat het zo zijn dat Philips wel van prijzen af weet.
De klant totaal niet serieus genomen wordt en men blijkbaar denkt dat mensen die bellen domme koeien zijn.
Ik geef aan mijn televisie heeft een defect, medewerker zegt denk ik niet.
Ik moet op de achterzijde van de tv tikken om uberhaupt beeld te krijgen en dan ligt het aan mijn (lees goed) nieuwe bekabeling.
Een opstart probleem?
Met grijze sneeuwbalken door het beeld???

Fantastische klantenservice! ( sarcastisch bedoeld vanzelfsprekend )

De oplossing

Dat mijn tv gewoon aan huis gerepareerd wordt.
Desnoods wil ik wel voorrijkosten betalen mits deze fatsoenlijk zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen