Klacht Philips: miskoop

Klachtnummer
# 424459
Gebruiker
calimero
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook onze airfryer is niet te gebruiken in huis. Het was al vanaf het begin. Tranende prikkende ogen. Het was toen best een prijzig apparaat en we hebben er nooit plezier van gehad. We hebben ook een opzetplaatje gekocht, maar dat hielp niet veel.
Vandaag bedacht ik me m maar weg te doen, dat onding.
Toch voelt het niet eerlijk. We hebben het idee dat het gaat om een fabrieksfout.

De oplossing

evt een oplossing in bv korting bij nieuw apparaat

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen