Klacht Philips: Misleidende informatie gebruiksduur scheerkoppen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280571
Gebruiker
H. Pare
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Scheerkoppen van mijn scheerapparaat model S7710/26
Zijn binnen een jaar aan vervanging toe.
Echter Philips geeft misleidende informatie en geeft aan dat de scheerkoppen voor het beste resultaat elke 2 jaar vervangen dienen te worden.
Nu het binnen 1 jaar al nodig is, omdat scheren nu onmogelijk is.
Komt Philips met allerlei rare vergelijkingen met auto banden waarbij extra slijtage mogelijk is door de rijstijl.
Ik heb een normale baard, ben 71 jaar oud dus met ruime ervaring zou ik zo zeggen.
Ik heb nog nooit binnen een jaar mijn scheerkoppen hoeven te vervangen en voel mij dan ook als een klein kind weggezet door de klantenservice.

De oplossing

Nieuwe scheerkoppen die zoals ze zelf zeggen voor het beste resultaat bij 2 jaar gebruik vervangen moeten worden.
En niet mij binnen een jaar op kosten jagen.

4 reacties

  1. Auteur
    H. Pare
    Datum
    Nog geen reactie van Philips mogen vernemen
  2. Auteur
    H. Pare
    Datum
    Verwacht deze week een reactie
  3. Auteur
    H. Pare
    Datum
    Uiterlijk binnen 2 weken zou de klacht behandeld worden.
    Volgens mij gaat dat dus niet lukken!

  4. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Pare,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw scheerapparaat niet meer naar behoren werkt.

    Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Ik had u graag beter nieuws gebracht, maar helaas volg ik dezelfde procedures als mijn collega's waar u eerder mee heeft gesproken. Ook ik kan u dus geen nieuwe scheerkoppen opsturen, omdat het hier om een gebruikersvoorwerp gaat.

    Ik kan begrijpen dat dit niet is waar u op had gehoopt, maar hopelijk bent u voldoende geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan adviseer ik u om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice of via één van onze kanalen op social media, zoals Facebook of Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Pare
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Ik hou niet van bedrijven die niet achter hun eigen informatie staan.(suggestieve misleiding). Ik zeg hierbij Philips vaarwel. Ga op alle consumenten sites toekomstige klanten waarschuwen voor deze incorrecte info waardoor ze binnen een jaar op extra kosten gejaagd kunnen worden. En deze informatie is wel correct Philips.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen