Klacht Philips: Misleidende informatie gebruiksduur scheerkoppen.

Scheerkoppen van mijn scheerapparaat model S7710/26
Zijn binnen een jaar aan vervanging toe.
Echter Philips geeft misleidende informatie en geeft aan dat de scheerkoppen voor het beste resultaat elke 2 jaar vervangen dienen te worden.
Nu het binnen 1 jaar al nodig is, omdat scheren nu onmogelijk is.
Komt Philips met allerlei rare vergelijkingen met auto banden waarbij extra slijtage mogelijk is door de rijstijl.
Ik heb een normale baard, ben 71 jaar oud dus met ruime ervaring zou ik zo zeggen.
Ik heb nog nooit binnen een jaar mijn scheerkoppen hoeven te vervangen en voel mij dan ook als een klein kind weggezet door de klantenservice.

Nieuwe scheerkoppen die zoals ze zelf zeggen voor het beste resultaat bij 2 jaar gebruik vervangen moeten worden.
En niet mij binnen een jaar op kosten jagen.

H. Pare
    Nog geen reactie van Philips mogen vernemen
    H. Pare
    Verwacht deze week een reactie
    H. Pare
    Uiterlijk binnen 2 weken zou de klacht behandeld worden.
    Volgens mij gaat dat dus niet lukken!

Philips
    Beste meneer Pare,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw scheerapparaat niet meer naar behoren werkt.

Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Ik had u graag beter nieuws gebracht, maar helaas volg ik dezelfde procedures als mijn collega's waar u eerder mee heeft gesproken. Ook ik kan u dus geen nieuwe scheerkoppen opsturen, omdat het hier om een gebruikersvoorwerp gaat.

Ik kan begrijpen dat dit niet is waar u op had gehoopt, maar hopelijk bent u voldoende geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan adviseer ik u om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice of via één van onze kanalen op social media, zoals Facebook of Twitter.

Simone
    Philips Consumer Care

H. Pare
Geen. Ik hou niet van bedrijven die niet achter hun eigen informatie staan.(suggestieve misleiding). Ik zeg hierbij Philips vaarwel. Ga op alle consumenten sites toekomstige klanten waarschuwen voor deze incorrecte info waardoor ze binnen een jaar op extra kosten gejaagd kunnen worden. En deze informatie is wel correct Philips.

Ook een klacht indienen over Philips?