Klacht Philips: misleidende tekst 20 euro mora producten

Marie-lise van lammeren

In uw tekst stond vermeld dat bij de aanschaf van een Airfryer van Philips men bij de aanschaf van Mora producten € 20 zou terug ontvangen. Bij de actievoorwaarden "(mail) stond de volgende tekst vermeld :

Om uw registratie per post te voltooien dient u het volgende nog te doen:
• Print deze bevestiging e-mail uit
• Voeg de kopie van uw aankoopbewijs toe
• Voeg toe:
De originele streepjescode van de verpakking (zie hieronder een voorbeeld)
Stuur alles voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres: enz. enz.

Dat heb ik gedaan. Nu krijg ik het verzoek om de bonnen van de aankoop van de Mora producten te uploaden. Dat was niet in het eerste bericht gemeld en die bonnen heb ik allang niet meer. De streepjescodes waren immers genoeg!
Ik vind die onduidelijkheid zeer misleidend!

Ik vorder € 20 terug en verlang dat de misleidende tekst wordt aangepast!
Tevens wil ik graag een e-mail adres naar wie ik mijn klacht kan richten. Tot nu toe heb ik van Philips alleen mails ontvangen die ik niet kan beantwoorden (no response).

Philips
    Hallo Marie-Lise,

Ik kijk graag of ik je verder van dienst kan zijn. Zou je mij misschien van je emailadres willen voorzien?

Dank en groet,

Paul
    Philips Consumer Care
    Mijn email adres is info@2france.nl
    Philips
    Bedankt Marie-Lise!

Ik heb je zojuist een emailtje gestuurd. Ik ga mijn best voor je doen en ik (of één van mijn collega's) ga het marketingteam maandag benaderen. Zij zijn helaas niet op kantoor in het weekend. Ik hoop dat je dat begrijpt en dat je nog even kunt wachten! :)

Vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care
    Antwoord van Philips per mail:
    "we hebben nog even gecontroleerd waarom uw cashback is afgekeurd en zagen dat het actiebureau de volgende tekst erbij had vermeld:
    "Klant heeft geen factuur van zijn mora producten verstuurd"
    Hierover heeft u op 20-9 een mail ontvangen, met een link om alsnog de factuur te uploaden. Laat u het weten als u verder nog vragen heeft?"
    Philips leest dus niet de klacht en geeft een totaal inadequaat antwoord. Klant wordt niet serieus genomen! Foei Philips!

Marie-lise van lammeren

Ook een klacht indienen over Philips?