Klacht Philips: Na defect televisie binnen garantie opgelicht!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337823
Gebruiker
Stephanie Bijleveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Televisie van 8 maanden oud binnen garantie defect en kon niet gerepareerd worden. Na weken contact een andere televisie ontvangen en dit bleek geen nieuwe te zijn maar een tweedehands met storing en geen bon van garantie ontvangen. Nu krijg ik geen reactie van het bedrijf. Ik voel me opgelicht! Dit bedrijf zou op kassa moeten komen!

De oplossing

Ik wil niet weer weken wachten op antwoorden maar dat ze een nieuwe televisie komen leveren met garantie!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Stephanie Bijleveld
    Datum
    Helaas nogsteeds geen reactie.. nooit meer Philips.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stephanie Bijleveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?