Klacht Philips: Na defect televisie binnen garantie opgelicht!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337823
Gebruiker
Stephanie Bijleveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Televisie van 8 maanden oud binnen garantie defect en kon niet gerepareerd worden. Na weken contact een andere televisie ontvangen en dit bleek geen nieuwe te zijn maar een tweedehands met storing en geen bon van garantie ontvangen. Nu krijg ik geen reactie van het bedrijf. Ik voel me opgelicht! Dit bedrijf zou op kassa moeten komen!

De oplossing

Ik wil niet weer weken wachten op antwoorden maar dat ze een nieuwe televisie komen leveren met garantie!

1 reactie

  1. Auteur
    Stephanie Bijleveld
    Datum
    Helaas nogsteeds geen reactie.. nooit meer Philips.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stephanie Bijleveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen