Klacht Philips: Na meerdere mails geen passende oplossing defecte TV

Klachtnummer
# 157064
Gebruiker
TML R.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goeiedag,Ik wil u graag mededelen dat ik zeer ontevreden ben over de afhandeling van mijn probleem. U heeft aangegeven dat er een "coulance" zou worden toegepast gebaseerd op de leeftijd van het product. Als ik dan aangeef dat ik die oplossing al niet toereikend vind omdat de tv de gebreken al had vertoond gedurende de garantieperiode en ik dit (!!!) 2 dagen na het verstrijken van de garantietermijn heb gemeld, zit ik ondertussen al een aantal weken te wachten op een passende reactie van u.
De tv vertoont nog steeds dezelfde gebreken en word zelfs meer. Ondertussen
ben ik 3 √° 4 referentienummers verder ( 4348168 , 4208961 en 4341375 ) maar zit nog steeds met een slecht functionerende TV. Ik ga er vanuit dat mijn mails niet bewust zijn negeert en dat er gewoon iets fout is gegaan, maar na een lange periode wachten hoop ik nu dan toch echt op een passende reactie en oplossing.

De oplossing

Aangezien de tv gedurende de garantieperiode reeds de genoemde defecten heeft vertoond en ik dit 2 dagen na het verstrijken van de termijn heb gemeld omdat mij TIJDENS de garantieperiode werd geadviseerd eerst software updates uit te voeren:

Kostenloze reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen