Klacht Philips: Net-TV werkt niet meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46698
Gebruiker
J.A.M. Theeuwen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer benieuwd naar de oplossing van referentie # 43521. Hier namelijk hetzelfde probleem, na het opnieuw instellen van de TV, blijft de laatste software versie zichtbaar.
Bij Net-tv krijgen we steeds de melding, "kan geen verbinding met de server maken"


De oplossing

duidelijke instructie om weer gebruik te kunnen maken van Net-TV

4 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:
    1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TV
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare
  2. Auteur
    J.A.M. Theeuwen
    Datum
    Voorstel werkt niet. Herinstallatie van TV heeft geen effect. Nieuwste software staat op TV: Q5551-0140.048.0
    Na aanmelden bij Net-TV volgt de melding "Philips-server niet gevonden. Probeer het later opnieuw". Er is wel verbinding met draadloos netwerk, foto's van de PC kan ik wel op de TV zien.
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte,Indien deze richtlijnen niet voor een oplossing zorgen, dan raden we aan om volgende uit te proberen: http://philips.to/1niHgYj .Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  4. Auteur
    J.A.M. Theeuwen
    Datum
    Voorstel uitgevoerd en tv gaf aan "kan geen software vinden", vandaar niet tevreden.
    Echter zojuist NET-TV nogmaals getest en HET WERKT WEER!!!
    Hoe het kan? Geen idee, maar hier is het probleem wonder boven wonder onverklaarbaar opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A.M. Theeuwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry