Klacht Philips: Net tv werkt niet meer

Klachtnummer
# 89527
Gebruiker
SW_Nettv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net tv werkt niet meer. De tv blijft hangen in te accepteren algemene voorwaarden. Maar verder komt het niet. Een downgrade van de software wordt niet gevonden. Inmiddels heb ik de software van de tv geüpgrade naar Q5551-0.140.48.0.

Een vervolggesprek met uw consumer care leidt tot het advies om het internet en flash geheugen te wissen en de tv opnieuw te installeren. Na dit gedaan te hebben, werkte net tv nog steeds niet. Een medewerker van uw helpdesk (naam bij mij bekend) bleef vervolgens vertellen dat ik de tv moest herinstalleren. Nadat ik hem liet weten dat dat al gebeurd was, bleef hij maar hangen in het feit dat ik opnieuw moest installeren. Toen ik hem herhaalde vertelde dat dit al gebeurd was, hing hij de telefoon op.

Ik wil graag werkende net tv.

De oplossing

Ik wil een tv (destijds topmodel van philips!) met werkende net tv.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen