Opgelost door Philips: nettv onbereikbaar )(dezelfde klacht als vorige; ook hetzelfde toesteltype

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46708
Gebruiker
NetTv
Datum
2 reacties

Details

De klacht

08-01-2014 Melding: Philips server onbereikbaar. Downloaden van upgrades etc heeft geen effect. Daar komt de melding: bestanden niet leesbaar. 'S-middags nog geen enkel probleem; 's-avonds geen contact meer mogelijk. Bij eenzelfde euvel in 2013 kon nog wel geupgrade worden

De oplossing

Zo snel mogelijk een goede en blijvend goede oplossing!

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:
    1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TV
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare
  2. Auteur
    NetTv
    Datum
    Het werkt inderdaad weer. Misschien in het vervolg direct een melding, dat server problemen geeft of gestoord is. Andere bedrijven doen dat ook (Kpn, Ziggo etc)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NetTv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy