Opgelost door Philips: Niet oplossen van mijn probleem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193975
Gebruiker
Robbies
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze week een review geschreven op de site van Philips over de slechte kwaliteit van de opzet tandenborstels Diamond Clean. Hierop kreeg ik van een Philips medewerker een reactie om contact op te nemen met de klantenservice. Dat heb ik gedaan en ook aan de telefoon laten horen dat de borstels na een paar weken defect gaan door een schokkend, trillend geluid en slechte poetsbewegingen. Ze hadden nog nooit van deze klacht gehoord terwijl ik er al 2 op internet heb gezien van andere mensen. Maar Philips kan niks voor mij doen omdat ik de klacht 4 maanden na aanschaf heb kenbaar gemaakt. Ik vind dit een vreemd beleid. Ik koop een set van 4 borstels en de eerste geeft geen problemen en deze vervang ik na 3 maanden. De volgende borstel krijgt na 3 weken bovenstaand probleem en dan ben ik al te laat om te klagen. Of moet ik de borstels alle 4 soms samen gebruiken? Ik wil een oplossing hiervoor.

De oplossing

Vervangende set borstels en onderzoek waarom dit probleem optreedt.

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Goedemorgen Rob,

    Dank voor je berichtje! Balen dat je deze problemen al snel had met elke borstelkop. Zojuist heb ik je een email gestuurd met wat vragen. Ik hoop daar van je te horen.

    Met vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Robbies
    Datum
    Uit coulance heb ik een nieuwe set opzetborstels ontvangen. Het zou nog beter zijn geweest als Philips mij ook had verzocht de defecte borstels op te sturen om deze te beoordelen op een eventuele productiefout. Er zijn meer gevallen bekend met hetzelfde probleem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen