Klacht Philips: Nieuwe robotstofzuiger niet te gebruiken omdat afstandsbediening niet los verkrijgbaar is.

Con3

Sinds kort ben ik in bezit van een Philips FC 8822 robotstofzuiger. Helaas ben ik de afstandsbediening kwijtgeraakt. Via Messenger heb ik gevraagd of ik een losse afstandsbediening kan bestellen. De medewerker geeft aan dat deze niet los te verkrijgen is bij Philips. Ik kreeg een tip om het nog bij accecoirewinkels te proberen maar daar kan ik het ook niet vinden. Dit zou betekenen dat mijn nieuwe robotstofzuiger niet meer te gebruiken is. Hierover gaat mijn klacht. Ik vind dat Philips ook deze afstandsbediening los moet kunnen leveren.

Er voor zorgen dat ik een vervangende afstandsbediening kan bestellen.

Philips
    Beste mevrouw Koppelaar,

Goed dat u ons hier hebt gevonden. Ik kijk graag met u mee hoe ik u aan een afstandsbediening kan helpen. Ik heb eventjes gekeken, en zie dat de Handyman hem op voorraad heeft. U kunt het beste eventjes bellen naar de dichtstbijzijnde vestiging zodat zij u kunnen informeren omtrent de kosten en het opsturen van de afstandsbediening. U kunt dan het volgende modelnummer doorgeven: 432200621331.

Een alternatieve oplossing is om de afstandsbediening bij online retailers te bestellen. Dit kunt u doen door aan de hand van hetzelfde modelnummer op het internet te zoeken.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan wil ik u vragen om opnieuw een bericht te sturen via Messenger zodat u zo snel mogelijk te woord wordt gestaan. Alternatieve manieren om contact op te nemen kunt u hier terugvinden: https://philips.to/2tZUcKI.

Simone
    Philips Consumer Care
    Philips
    Beste mevrouw Koppelaar,

Simone
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?