Opgelost door Philips: Nog steeds geen nieuw apparaat gekregen ondanks garantie en geen reactie op gestuurde mails.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122544
Gebruiker
Tamara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26 juni telefonisch contact met Philips i.v.m. de Philips AVENT Gecombineerde Stomer en Blender (SCF870/20) die ineens niet meer werkte. Augustus 2014 het apparaat aangeschaft via ING rente punten, januari i.v.m. leeftijd zoon gestart met het apparaat gebruiken. Bewijs van betaling/factuur was voldoende en deze meteen toegestuurd per mail zoals afgesproken. Daarnaast heb ik de doos en alle codenummers telefonisch doorgegeven. Er zou een nieuw apparaat toegestuurd worden i.v.m. 2 jaar garantie. Maar er kwam geen reactie, 8 juli nogmaals een mail gestuurd, geen reactie. 17 juli nogmaals een mail gestuurd, geen reactie. Eind juli via de Philips site een klacht ingediend, geen reactie. Nu verwacht ik alsnog reactie en hoop ik een nieuw apparaat toegestuurd te krijgen zoals beloofd.

De oplossing

Ik verwacht een nieuw apparaat te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Tamara
    Datum
    Door een "storing" van Philips kwamen mijn mails niet aan. Hierdoor heb ik 2 maanden moeten wachten tot Philips mijn garantieverzoek voor omruiling ontving. Dit was spijtig. Maar, toen uiteindelijk de "storing" over was had ik na twee weken een nieuw apparaat. Retourzending verliep perfect. Kortom, nu een tevreden klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tamara
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?