Klacht Philips: Onderdelen tv niet te verkrijgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150905
Gebruiker
G. Schoenmaker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Philips ambilight tv van 37", type 37PFL8404H/12, na 5 jaar defect. Plaatselijke reparateur kan de onderdelen niet meer verkrijgen. Klantenservice van philips benaderd. Via E-care zou een prijsopgave volgen. Tot grote verbazing ook hier de mededeling dat de onderdelen voor de tv niet meer verkrijgbaar zijn.

Product zou langer mee moeten gaan dan 5 jaar. Belachelijk dat zo'n gerenommeerd merk niet eens onderdelen heeft voor hun eigen producten. Was geen goedkope tv.
Geen enkele coulance.

Philips, ooit was het goed.

De oplossing

Reparatie of een financiële bijdrage voor vervanging.

1 reactie

  1. Auteur
    G. Schoenmaker
    Datum
    Doof voor de consument. Daar moet je het toch van hebben. Deze ene klant koopt geen Philips meer. Waarschijnlijk volgen er meer vanwege de beroerde kwaliteit van Philips en hun hautaine houding.
    Philips was kwaliteit. Ze verlagen zich nu tot het niveau van een wegwerpartikel; C-kwaliteit. Zonde van zo'n gerenommeerd merk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Schoenmaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen