Klacht Philips: Ondersteuning universele afstandbediening SRT8215

Klachtnummer
# 21445
Gebruiker
J.P. Hamaker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1. Het ondersteuningsprogramma Configo dat via internet wordt aangeboden laat zich onder Windows 7 niet installeren. (Ongelooflijk, maar de klantenservice heeft me dit bevestigd!)
2. Onder XP werkt het wel. Maar om zenders te programmeren moet Configo logos ophalen van internet. Ik krijg de onjuiste mededeling dat mijn verbinding niet werkt. Bij nazoeken op internet blijkt dat er legio klachten zijn over het niet beschikbaar zijn de logo-database. (Ik heb langs een omweg ergens anders een aantal logos gevonden, maar daarvoor had ik meer kennis nodig dan de gemieddelde gebruiker heeft ...)

Deze slordigheden maken de SRT8215 voor de argeloze koper volstrekt onbruikbaar!

De oplossing

Zorg dat de ondersteuning op orde is.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.P. Hamaker,Bedankt voor uw feedback over de SRT8215. We hebben dit doorgegeven aan de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Klopt het dat de afstandsbediening bij u nu wel werkt of heeft u nog verdere vragen hierover?Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen