Klacht Philips: Ondersteuning universele afstandbediening SRT8215

J.P. Hamaker

1. Het ondersteuningsprogramma Configo dat via internet wordt aangeboden laat zich onder Windows 7 niet installeren. (Ongelooflijk, maar de klantenservice heeft me dit bevestigd!)
2. Onder XP werkt het wel. Maar om zenders te programmeren moet Configo logos ophalen van internet. Ik krijg de onjuiste mededeling dat mijn verbinding niet werkt. Bij nazoeken op internet blijkt dat er legio klachten zijn over het niet beschikbaar zijn de logo-database. (Ik heb langs een omweg ergens anders een aantal logos gevonden, maar daarvoor had ik meer kennis nodig dan de gemieddelde gebruiker heeft ...)

Deze slordigheden maken de SRT8215 voor de argeloze koper volstrekt onbruikbaar!

Zorg dat de ondersteuning op orde is.

Philips
    Beste J.P. Hamaker,Bedankt voor uw feedback over de SRT8215. We hebben dit doorgegeven aan de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Klopt het dat de afstandsbediening bij u nu wel werkt of heeft u nog verdere vragen hierover?Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?