Klacht Philips: Ongelofelijk slechte service van Philips!

Ben S

2 Januari j.l. ging onze Ambilight Philips t.v. stuk en na wat speuren op Internet, bleek al gauw dat veel meer mensen dezelfde klacht hadden. Het betreft een backlight inverter die vervangen moet worden.
Wat schets mijn verbazing.....ruim 5 jaar later en ruim EUR 2200,00 armer, is dit onderdeel niet meer te leveren!!!?? Ruim 3 weken later en gebeld te hebben met zowel e-Care en Philips Klanten"service", ben ik nog niets verder en is er geen goed voorstel gekomen, anders dan een omruilvoorstel (ik kan dit eigenlijk geen eens een voorstel noemen!) waarbij ik een soortgelijke tv kan kopen met een bijbetaling van EUR 795,00. Dit is dus blijkbaar de service die Philips tegenwoordig verleent. Mensen, ik raad iedereen aan nooit een Philips t.v. te kopen. De service die Philips verleent is bij de beesten af. Vandaag (27jan!) van 1 van de managers van Philips Klantenservice weer te horen gekregen dat ik weer moet bellen met e-Care. Wat een schandalige behandeling.

Een schappelijk omruilvoorstel met bijbetaling van een bedrag wat niet zo krankzinnig is als het bedrag wat is genoemd. Ik wil service van Philips! Maar kennelijk is Philips gestopt met het verlenen van service!

Philips
    Geachte,Dank voor uw bericht. De 42PFL9632D is een toestel geproduceerd in 2007, en dus al geruime tijd buiten garantie. De wettelijke garantieperiode bedraagt twee jaar. Helaas was door de ouderdom van de TV reparatie niet meer mogelijk, daarom kwam Philips met een omruilvoorstel. U bent als consument vrij om hier al dan niet op in te gaan. Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?