Opgelost door Philips: Online winkel Phillips stort mijn geld niet terug voor het retourverzonden product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267183
Gebruiker
Para
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb in mei 2017 via internet een epileer apparaat besteld bij Phillips. Het apparaat heb ik weer binnen een week, op 22 mei retour verzonden. Ik probeer sindsdien mijn betaald bedrag terug te ontvangen. Ik heb verscheidene keren gebeld naar hun kantoor in Amsterdam, elke keer wordt er gezegd dat ze mijn bedrag binnen een week terug zullen storten. Ik heb ook een email gestuurd, maar hierop heb ik ook geen reactie ontvangen.
Helaas heb ik mijn geld nog niet ontvangen

Gewenste oplossing

ik wil graag mijn geld terug voor de retour verzonden artikel
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Goedendag,

    Goed dat u dit aankaart hier. Het is vervelend om te horen dat u zich niet voldoende geholpen voelt. Ik weet niet of u in de tussentijd al het bedrag hebt ontvangen, maar mocht dat niet het geval zijn dan wil ik graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Zou u uw e-mailadres met mij willen delen hier? Via uw e-mailadres kan ik eerder contact tussen Philips en u opzoeken. Zo hoef ik hopelijk niet weer dezelfde vragen te stellen als mijn collega's.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Joan
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Para
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Mila, fijn om te horen dat het waarschijnlijk nu wel gelukt is. Mocht het niet het geval zijn stuur ons dan weer een bericht. Dan kunnen wij hier verder naar kijken.

    Fijne dag toegewenst.

    Groeten,

    Aad
    Philips Consumer Care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen