Klacht Philips: onterechte afwijzing teruggave via kortingsactie huishoudelijke apparatuur

# 19393
J. Kok

afgelopen december heb ik voor mijn schoondochter een Phillips staafmixer type Philips HR1372/90gekocht als kado via internet bij fa REDCOON Dit type staafmixer deed volgens de Phillips site mee aan de kortingsactie voor huishoudelijke apparatuur.
Na aankomst van de staafmixer meteen het aanvraagformulier ingevuld, waarna ik een E-mail ontving waarin de werkwijze beschreven stond vervolgens alle benodigde streepjescodes, rekeningen etc toegevoegd en opgestuurd naar Phillips.Referentienummer: 1068455 . een aantal weken na de bevestiging krijg ik van Phillips een e-mail met hun antwoord; Geachte klant,
Wij moeten u helaas mededelen dat wij uw registratie om de volgende reden niet kunnen verwerken:
• Aangekocht bij een niet deelnemende winkel
Nu vraag ik U, het gaat toch om het apparaat wat je gekocht hebt en toch zeker niet waar!!
Dit is vind ik persoonlijk niet Philips waardig om een consument op deze manier te behandelen. Mvgr, J. Kok

De gewenste oplossing is dat Phillips erkent dat ik gewoon aan de geld terugactie kan meedoen en de 20 Euro waarop ik mijns inziens recht heb alsnog aan mij overmaakt.
Verder vraag ik Phillips om geen onduidelijke akties meer te houden zodat je als consument niet op een dwaalspoor wordt gebracht en overgehaald wordt om een Phillips produkt te kopen ipv een goedkoper produkt op basis van zo'n onduidelijke aktie. .

Philips
    Beste heer/mevrouw Kok,Uit uw review begrijp ik dat u het er niet mee eens bent dat u geen deel kunt nemen aan de geld retour actie, voor een staafmixer. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Zoals de actie afdeling heeft aangegeven, kunt u helaas geen gebruik maken van de geld retour actie voor de staafmixer. Dit komt omdat u de staafmixer niet heeft gekocht bij een winkel die is aangesloten bij de actie. Via de volgende link kunt u inzien wat de actievoorwaarden zijn:
    http://www.philips.nl/e/promo/promotions/household-products/cash-refund-kitchen-appliances.htmlU kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:
    http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nlMet vriendelijke groet,
    Philips Webcare
    J. Kok
    Dit antwoord stond al in jullie mail, ik vind dat jullie de consument misleiden, als je de aanvraag instuurd staat er niks over aangesloten winkels en als je eindelijk wat hoort van jullie kun je het apparaat niet meer teruggeven want dan heb je het al in gebruik genomen.
    Maar bedankt voor mij geen Phillips(akties)meer
    J. Kok
    Vergeten af te sluiten! Waardeloze afhandeling door Philips. Ben altijd fervent Phillips aanhanger geweest maar dat merk komt er bij mij niet meer in. Gewoon je standpunt aan houden Phillips, prima maar kost je wel klanten waar je meer aan verdient dan waar je ze voor oplicht.

J. Kok

Ook een klacht indienen over Philips?