Klacht Philips: onterechte niet terugbetaling na retour verzonden producten

Klachtnummer
# 162617
Gebruiker
T. Raghoenath
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 23 februari heb ik een pakket ontvangen. Ik had een shaver en een reiningsoplossing gekocht. Dit kostte mij 86,98 euro. Het pakket heb ik na enige tijd ontvangen. Philips gebeld en gesproken met een medewerker. Zij adviseerden een ander product. Het gehele pakket heb ik 2 dagen later retour verzonden. Ik zou mijn geld na 14 dagen ontvangen. Niet gekregen. Weer gebeld. Iets mis gegaan. Weer na 14 dagen gewacht te hebben weer gebeld. Ik zou terug gebeld worden. Niet gedaan. Weer gebeld. Vorige week gebeld en ze zouden het uitzoeken. Niks gehoord.
Inmiddels zijn we al bijna 2 maanden verder en nog steeds geen geld. Er zit ontzettend veel geld, telefoontjes en ergernis in. Ze willen wel verkopen , maar geld retourneren niet.

De oplossing

Geld terug en compensatie voor de 2 maanden wachten.

4 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Goedemorgen,

    ik kijk graag hoe ik u verder kan helpen. Erg vervelend natuurlijk dat u al zo'n lange tijd op het geld wacht. Kunt u uw email adres met mij delen? Zo kan ik alle informatie er even bij zoeken en zo snel mogelijk uitzoeken wat er precies mis gaat.

    met vriendelijke groet,
    Steven
    Philips Consumer Care.
  2. Auteur
    T. Raghoenath
    Datum
    Mijn mailadres is:
    tjanraghoenath@hotmail.com
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Datum afhandeling: 2-5-2016
    Klacht opgelost via e-mail
  4. Auteur
    T. Raghoenath
    Datum
    Ze willen niks als tegemoetkoming geven. Ze komen met een tegoedbon van 40% korting op de volgende bestelling. Dat betekent dus dat ik weer moet bestellen. Ik wilde graag een tegemoetkoming van het geld. Dat wil zeggen dat ik 3 maanden op mijn geld moest wachten. Dat willen ze niet geven en dus komen ze met 40% korting,

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen