Klacht Philips: Philips 3000 HD8829/01 espresso/koffie automaat niet goed te reinigen

K.V. Hoffman

volautomatische koffie/espressomachine niet goed te reinigen.
Er zit wel een luikje voor gemalen koffie waar je een reinigings tablet in kan doen maar dat mag bij deze machine niet. Je kunt alleen de zetgroep er uit halen en apart weken in een reinigings tablet. Maar hiermee kun je niet de leidingen in de machine reinigen waar juist het koffievet blijft zitten en raken deze dus verstopt.
De chat op de servicedesk geeft geen echte oplossing, 'het klepje is eigenlijk een lucht klepje' (???)
Bij verstopping moet je 'de maandelijkse reinigings procedure met een ontvettingstablet' volgen (bijlage) maar in het manual staat niets over deze procedure.

een oplossing bieden om dit apparaat goed schoon te kunnen maken. Het kan niet zo zijn dat er na 2 jaar al verstoppingen zijn die je niet kan schoonmaken.

K.V. Hoffman
Er is al een chat geweest en gaf niet het gewenste resultaat.Teleurgesteld door het beperkte antwoord en knullige oplossing. Had beter verwacht van Philips, dit is geen goede reactie op een serieuze klacht. Wij gaan hier niet nog meer tijd in stoppen en volgende keer beter opletten bij aanschaf van apparatuur.

Ook een klacht indienen over Philips?