Klacht Philips: Philips 3000 HD8829/01 espresso/koffie automaat niet goed te reinigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441211
Gebruiker
K.V. Hoffman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

volautomatische koffie/espressomachine niet goed te reinigen.
Er zit wel een luikje voor gemalen koffie waar je een reinigings tablet in kan doen maar dat mag bij deze machine niet. Je kunt alleen de zetgroep er uit halen en apart weken in een reinigings tablet. Maar hiermee kun je niet de leidingen in de machine reinigen waar juist het koffievet blijft zitten en raken deze dus verstopt.
De chat op de servicedesk geeft geen echte oplossing, 'het klepje is eigenlijk een lucht klepje' (???)
Bij verstopping moet je 'de maandelijkse reinigings procedure met een ontvettingstablet' volgen (bijlage) maar in het manual staat niets over deze procedure.

De oplossing

een oplossing bieden om dit apparaat goed schoon te kunnen maken. Het kan niet zo zijn dat er na 2 jaar al verstoppingen zijn die je niet kan schoonmaken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.V. Hoffman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is al een chat geweest en gaf niet het gewenste resultaat.Teleurgesteld door het beperkte antwoord en knullige oplossing. Had beter verwacht van Philips, dit is geen goede reactie op een serieuze klacht. Wij gaan hier niet nog meer tijd in stoppen en volgende keer beter opletten bij aanschaf van apparatuur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen