Klacht Philips: Philips airfryer defect

ChanSetro

Ik heb een Philips airfryer xl waar ik ongelofelijk blij mee was,net buiten de garantie valt deze ineens na het opwarmen uit. Ik breng m naar de winkel waar ik m aangeschaft heb om te laten repareren .na ruim een week krijg ik een mail dat deze doorgestuurd word naar een expert , ik wist al wat er mee was om dat ik voor het weg brengen al op Google gelezen had dat dit een veel voorkomend probleem is en mensen de airfryer terug Naar Philips hebben gestuurt en hiervoor een nieuwe hebben ontvangen. Ik dacht ik laat m wel maken maar dit blijkt dus geen optie te zijn.de expert (fabrikant) Philips neem ik aan mailt mij vandaag dat de powermodule en display kapot zijn en deze niet meer te maken zijn. Display was werkend toen ik m weg bracht en de powermodule is idd dat veel voorkomende probleem. Maar de mijne word defect retour gestuurd .mijn airfryer hoe dan wel via een omweg is ook bij Philips gekomen met het zelfde. Defect als de anderen die wel een nieuwe hebben gekregen, waarom word de mijne dan defect retour gestuurd ik heb toch niks aan een airfryer waarvan al gezegd word dat zelfs de expert leverancier Philips m niet kan maken. Erg verdrietig dit! Mvg Chantal

Ik zou ook graag willen dat Mn defecte aitfryer vervangen word door een wel werkende airfryer.

ChanSetro
    Ik zou graag een respons op Mn klacht willen hebben
    ChanSetro
    Wederom zou ik graag een respons op Mn klacht willen hebben van Philips
    Philips
    Beste mevrouw Setrodimedjo,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat u zonder Airfryer zit en kijk graag wat ik voor u kan betekenen.

U geeft aan dat u de Airfryer ter reparatie hebt opgestuurd via de retailer. Dit betekend niet dat hij bij ons terecht is gekomen. Ik kan helaas met het referentienummer dat u heeft doorgegeven uw reparatie dan ook niet inzien.

Als de Airfryer nog binnen garantie valt, dan kunt u hem via ons kosteloos op reparatie sturen. Dit kan ik beoordelen aan de hand van de aankoopbon of eventueel het serienummer. Het zou daarom handig zijn als u contact met ons opneemt via één van onze social media kanalen zoals Facebook of Twitter, of één van de mogelijkheden op onze contactpagina: http://philips.to/2tZUcKI. Hier zullen ik of mijn collega's zo snel mogelijk bij u terugkomen om samen met u naar een oplossing te zoeken.

Simone
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?