Klacht Philips: Philips disgnline tv pixels weg

Kocakm

Ik heb meerdere keren met Philips geprobeerd te communiceren over mijn klacht.
Een aantal keer heb ik gebeld en geschreven om duidelijk te maken dat mijn tv een zwarte streep door het midden van het scherm is ontstaan.

Philips geeft in elke gesprek aan dat mijn tv die 4 jaar oud is ook kapot kan gaan en dat er ook wel pixels kunnen verdwijnen. Het is voor mij tocht wel een pijnlijke en vrustreerde uitspraken ik heb juist een tv van Philips gekocht om dat ik altijd heb gedacht dat wel een merk is die geen problemen zou opleveren. Philips wil mij een reapartie buiten garantie aanbieden en ik moet dan voor iets betalen wat niet met 4 jaar kapot mag gaan.

Altijd maar gedacht dat ik toch echt een tv koop voor meerdere jaren in gebruik te houden en niet naar 4 jaar weg te doen omdat er geen pixels meer zijn om tv te kijken!

Ik ben van mening dat mijn tv kosteloos moet gemaakt worden gezien de bizzarre gebeuren met het weg branden van de pixels. Niemand kan mij wijs maken dat een tv waarvoor je behoorlijk veel voor betaald na een jaar of 3/4 best wel wat pixels even weg kunnen branden.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?