Klacht Philips: Philips frustreert cashback, weigert uitbetaling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377265
Gebruiker
Michelm
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Tijdens blackfriday 2018 een Philips TV gekocht met cashback actie.
Cachback online aangevraagd, stukken uitgeprint en per post verzonden (anno 2018 stukken per post verzenden is sowieso eigenlijk al te triest voor woorden)
Hierna geen enkele correspondentie of terugkoppeling gehad.

Nadat ik in januari via via van anderen vernomen dat de uitbetalingen gestart waren, voor de zekerheid telefonisch contact gezocht ter bevestiging.
Antwoord: "We zijn wat overstelpt met de aanvragen, het duurt langer dan verwacht, het komt goed"

In februari nog maar eens gebeld, hoe het er nu voor stond.
Antwoord: "We kunnen uw papieren niet terug vinden, mogelijk verloren gegaan tijdens de postverwerking. Stuur deze nogmaals op"
Direct stukken weer uitgeprint, en nogmaals verzonden.

2 weken later per email een bericht gekregen, een afwijzing, de actie was intussen verlopen!!!
Telefonisch contact gezocht, verhaal uitgelegd, kon worden bevestigd, en na overleg van medewerker met de commerciële dienst, is besloten dat ik alsnog in aanmerking zou komen voor de cashback.(is hun %@#$ geraden ook).
Door de medewerker per email bevestigd!

Maar, ik moest dan wel weer overnieuw alle stukken aanleveren. Maar mocht deze keer per email (eindelijk).
Alle stukken en foto's per mail verzonden. Bevestiging gehad van ontvangst, en de radio stilte kon weer beginnen.

In April gebeld, moest nagevraagd worden, zou terug gebeld worden.
Niets meer gehoord.
Begin Mei nogmaals gebeld, positief nieuws, alle stukken waren in goede orde ontvangen, er gaat binnenkort uitbetaald worden.

Begin Juni, na nog steeds niets ontvangen te hebben, nogmaals gebeld, moest weer uitgezocht worden, zou terug gebeld worden.
En na 2 weken nog steeds niet teruggebeld.
Zelf maar weer half Juni gebeld, moest uitgezocht worden zou terug gebeld worden. Ditmaal geëist dat dit snel moet gebeuren.
Na 2 dagen geen gehoor, WEER gebeld, kreeg weer hetzelfde antwoord, uitzoeken en terugbellen. Deze keer verzocht dat dit echt dezelfde dag zou willen, en warempel, een email !

In de email verwijzen ze doodleuk naar de berichtgeving begin februari, dat ik 'te laat' zou zijn met de cashback.
Direct weer gereageerd, inclusief correspondentie van medewerker met daarin de toezeggingen. Geen reactie. Contact opgenomen met online klantenservice, geen reactie. Gebeld, zou teruggebeld worden, geen reactie.
Wat een bedrieglijke manier van omgang naar je klanten is dit!!!

De oplossing

Gewoon uitvoeren wat ze beloofd hebben, uitbetalen van cashback actie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

11 reacties

  1. Auteur
    Michelm
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie vernomen van Philips.
  2. Auteur
    Michelm
    Datum
    Het blijft nog steeds stil aan die kant.
  3. Auteur
    Michelm
    Datum
    Nog steeds stil
  4. Auteur
    Michelm
    Datum
    Nog steeds stil
  5. Auteur
    Michelm
    Datum
    ....
  6. Auteur
    Michelm
    Datum
    ...
  7. Auteur
    Michelm
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie
  8. Auteur
    Michelm
    Datum
    .
  9. Auteur
    Michelm
    Datum
    .
  10. Auteur
    Michelm
    Datum
    .
  11. Auteur
    Michelm
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michelm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden oplossing van Philips Nederland.. Vingers in de oren, klanten negeren, en vooral doorgaan met schofferen van klanten. Nooit meer een product van wat ooit Nederlands trots was.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen