Klacht Philips: Philips garantie klopt niet...

Klachtnummer
# 309799
Gebruiker
Beverwijk0251
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door miscommunicatie van registratie tv maar 2 jaar garantie in plaats van 5jaar.
Philips komt niet met een oplossing om de tv kostenloos te repareren/ te vervangen.
TV is van begin af aan niet goed geweest en dat kunnen ze terug vinden in hun geschiedenis.

De oplossing

Kostenlose reparatie of vervangend toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen