Klacht Philips: Philips geeft geen coulance op reparatiekosten van een tv van nog maar 2,5 jaar oud.

# 419905
NooitmeerPhilips

Tv ging (net) na de garantietermijn stuk. Philips gaf aan tv te laten repareren via hun vaste partij: CE repair. CE repair gaf aan dat deze de tv niet op locatie komt maken of laat ophalen omdat de tv maar 43 inch (te klein dus) is. Dichtstbijzijnde CE repair locatie is 50km verwijderd van mijn woonlocatie. Wij hebben geen auto tot ons beschikking en versturen per post is geen optie gezien de originele doos niet meer aanwezig is. De reparatie hebben wij dus door een derde laten uitvoeren. Via een online formulier van Philips hebben wij een coulance aangevraagd. Na bijna 3 weken geen reactie te hebben ontvangen 5 keer gebeld met de klantenservice. Conclusie: omdat de reparatie niet door CE repair is uitgevoerd, is er geen mogelijkheid tot coulance! Op deze wijze maakt Philips het onmogelijk voor mensen met een 'kleine' tv en zonder auto om in aanmerking te komen voor een coulance.

Een coulance op de gemaakte reparatiekosten

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nog steeds geen reactie van Philips
    Nog steeds geen reactie van Philips

Ook een klacht indienen over Philips?