Klacht Philips: Philips geeft zijn fouten niet toe

Gercoirene

Hoi, hier zijn we weer, wij van de sarista. We zijn nu 6 weken verder en het probleem is nog niet opgelost. Jullie maken sarista koffie apparaten welke uit de productie worden gehaald vanwegen ondeugelijke bonenmaler. Maar als klanten aankloppen omdat ze een defecte bonenmaler hebben, 3 in 2 jaar. Dan gaan jullie opeens zeggen dat het de klant zijn eigen schuld is? Kom uit voor je fouten philips en ruil het niet goed geproduceerde apparaat om voor een goed werkende, en beschuldig zeker je klanten niet dat ze het zelf hebben gesloopt.

Vervangen voor een deugelijk apparaat

Philips is te lax om te reageren
    Philips is te lax om te reageren
    Gercoirene
    Philips heeft nog steeds geen contact met me opgenomen
    Philips
    Beste meneer Heemskerk,

Bedankt voor uw bericht. Helaas zijn de procedures ook hier hetzelfde als de door ons eerder aangegeven opties op Facebook en via e-mail.

U heeft twee kosteloze reparaties gehad op uw Senseo Sarista welke uit 2012 komt. Ik vind het jammer om te horen dat u het hier niet mee eens bent, maar helaas kan ik niets anders meer voor u betekenen.

Ik zie dat mijn collega een kortingsvoucher met u heeft gedeeld. Hier kunt u dus gebruik van maken. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

Simone
    Philips Consumer Care

Gercoirene
Dat ik de reparatie zelf moet betalen,terwijl zij een fabricage fout hebben gemaakt, en hebben toe gegeven. Wat een slap waardeloos bedrijf is philips zeg, ze maken fout op fout, geven het ook toe maar lossen het niet op.

Ook een klacht indienen over Philips?