Klacht Philips: Philips geeft zijn fouten niet toe

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 281593
Gebruiker
Gercoirene
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hoi, hier zijn we weer, wij van de sarista. We zijn nu 6 weken verder en het probleem is nog niet opgelost. Jullie maken sarista koffie apparaten welke uit de productie worden gehaald vanwegen ondeugelijke bonenmaler. Maar als klanten aankloppen omdat ze een defecte bonenmaler hebben, 3 in 2 jaar. Dan gaan jullie opeens zeggen dat het de klant zijn eigen schuld is? Kom uit voor je fouten philips en ruil het niet goed geproduceerde apparaat om voor een goed werkende, en beschuldig zeker je klanten niet dat ze het zelf hebben gesloopt.

De oplossing

Vervangen voor een deugelijk apparaat

4 reacties

  1. Auteur
    Gercoirene
    Datum
    Philips is te lax om te reageren
  2. Auteur
    Gercoirene
    Datum
    Philips is te lax om te reageren
  3. Auteur
    Gercoirene
    Datum
    Philips heeft nog steeds geen contact met me opgenomen
  4. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Heemskerk,

    Bedankt voor uw bericht. Helaas zijn de procedures ook hier hetzelfde als de door ons eerder aangegeven opties op Facebook en via e-mail.

    U heeft twee kosteloze reparaties gehad op uw Senseo Sarista welke uit 2012 komt. Ik vind het jammer om te horen dat u het hier niet mee eens bent, maar helaas kan ik niets anders meer voor u betekenen.

    Ik zie dat mijn collega een kortingsvoucher met u heeft gedeeld. Hier kunt u dus gebruik van maken. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gercoirene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik de reparatie zelf moet betalen,terwijl zij een fabricage fout hebben gemaakt, en hebben toe gegeven. Wat een slap waardeloos bedrijf is philips zeg, ze maken fout op fout, geven het ook toe maar lossen het niet op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen