Klacht Philips: Philips Klanten 'service' beantwoord mijn mails niet.

Klachtnummer
# 33880
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Smart-TV werkt niet goed (softwarematig) en Philips weigert gewoon te erkennen dat hun software abominabel slecht is. Na een firmware-update werkt de TV niet goed meer: Ambilight LED knippert, Uitzendinggemist valt regelmatig uit. Smart-TV-menu start vaak niet op. Tv blijft hangen in zenderupdates. TV 'loopt vast'.

In de laatste mail stond als oplossing: TV geheel resetten en opnieuw instellen. Dat zou ik dan na iedere firmware-update moeten doen? Dat is geen oplossing, dat is een lapmiddel! En het werkt niet eens! In de laatste mail van Philips stond dat als de reset niet werkte, ik even moest mailen, dan zou de TV opgehaald worden. Maar op mijn mail wordt gewoon niet gereageerd!!! Inmiddels zo'n 10 mailtjes gestuurd. Géén antwoord!

De oplossing

Een werkende TV!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen