Opgelost door Philips: PHILIPS KOMT 2-JARIGE GARANTIE SONICARE-TANDENBORSTEL NIET NA!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161017
Gebruiker
Noemie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

September 2013 heb ik een Sonicare tandenborstel (type HX8117/33) gekocht, die ik in 2014 ter reparatie aan Philips heb aangeboden omdat hij niet meer oplaadde. Ik heb toen een nieuwe gekregen omdat het binnen het garantietermijn viel en de mijne niet meer te repareren was. Helaas is ook deze wederom kapot en ben ik sinds 23 januari bezig om deze gerepareerd te krijgen. Nu blijven ze vragen om een aankoopbon die ik er nooit bij heb gekregen omdat het een omruiling betrof!
Uiteindelijk heb ik de tandenborstel en alle bijbehorende gegevens (bankgegevens van aankoop, huidige correspondentie en correspondentie over mijn vorige tandenborstel met de referentie-en dossiernr's) ter reparatie naar Philips Eindhoven gestuurd, afd. Home Healthcare producten. Daar is het donderdag 4 februari om 10.59 uur aangeboden. Nu, bijna twee maanden later, zit ik nog steeds zonder tandenborstel en blijven ze vragen om een bon die ik niet heb.
Dat is ook een manier om onder de garantie uit te komen!.

De oplossing

1. Excuses aanbieden voor de houding waarin ze me steeds blijven vragen om een aankoopbon, die ik nooit bij de vorige omruiling heb gekregen, en voor de lange tijd waarin ik mijn tandenborstel inmiddels kwijt ben.
2. Een snelle reparatie van mijn tandenborstel en/of een nieuw exemplaar.

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Hoi Monique,

    Ook even een reactie op dit berichtje. Zometeen zal iemand van ons call center jouw bellen over de hele zaak.

    Groet, Paul
  2. Auteur
    Noemie
    Datum
    Ik wacht het telefoontje af.
  3. Auteur
    Noemie
    Datum
    Uiteindelijk een andere tandenborstel gekregen en ik ben daar erg blij mee!!! Dank Paul!
    Ik vind het wel ontzettend jammer dat ik er zo'n lange adem voor nodig had om geholpen te kunnen worden.
    Ik wijt dat toch echt aan het slechte lezen van mails en het constructief meedenken van Philips consumer care support. Ze gebruiken teveel vaste zinnetjes uit een protocol (zo lijkt het) zonder dat ze zelf na hoeven te denken . En dat is jammer voor een bedrijf met zo'n grote naam!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Noemie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen