Opgelost door Philips: PHILIPS KOMT 2-JARIGE GARANTIE SONICARE-TANDENBORSTEL NIET NA!

Noemie

September 2013 heb ik een Sonicare tandenborstel (type HX8117/33) gekocht, die ik in 2014 ter reparatie aan Philips heb aangeboden omdat hij niet meer oplaadde. Ik heb toen een nieuwe gekregen omdat het binnen het garantietermijn viel en de mijne niet meer te repareren was. Helaas is ook deze wederom kapot en ben ik sinds 23 januari bezig om deze gerepareerd te krijgen. Nu blijven ze vragen om een aankoopbon die ik er nooit bij heb gekregen omdat het een omruiling betrof!
Uiteindelijk heb ik de tandenborstel en alle bijbehorende gegevens (bankgegevens van aankoop, huidige correspondentie en correspondentie over mijn vorige tandenborstel met de referentie-en dossiernr's) ter reparatie naar Philips Eindhoven gestuurd, afd. Home Healthcare producten. Daar is het donderdag 4 februari om 10.59 uur aangeboden. Nu, bijna twee maanden later, zit ik nog steeds zonder tandenborstel en blijven ze vragen om een bon die ik niet heb.
Dat is ook een manier om onder de garantie uit te komen!.

1. Excuses aanbieden voor de houding waarin ze me steeds blijven vragen om een aankoopbon, die ik nooit bij de vorige omruiling heb gekregen, en voor de lange tijd waarin ik mijn tandenborstel inmiddels kwijt ben.
2. Een snelle reparatie van mijn tandenborstel en/of een nieuw exemplaar.

Philips
    Hoi Monique,

Ook even een reactie op dit berichtje. Zometeen zal iemand van ons call center jouw bellen over de hele zaak.

Groet, Paul
    Noemie
    Ik wacht het telefoontje af.
    Noemie
    Uiteindelijk een andere tandenborstel gekregen en ik ben daar erg blij mee!!! Dank Paul!
    Ik vind het wel ontzettend jammer dat ik er zo'n lange adem voor nodig had om geholpen te kunnen worden.
    Ik wijt dat toch echt aan het slechte lezen van mails en het constructief meedenken van Philips consumer care support. Ze gebruiken teveel vaste zinnetjes uit een protocol (zo lijkt het) zonder dat ze zelf na hoeven te denken . En dat is jammer voor een bedrijf met zo'n grote naam!

Noemie

Ook een klacht indienen over Philips?