Klacht Philips: Philips komt cashback belofte niet na!

Klachtnummer
# 172450
Gebruiker
Lucy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al maanden zitten wij te wachten op 'cash' van de cashback senseo melkopschuimer actie. In december 3 apparaten aangeschaft en met kerst 2 cadeau gedaan aan familieleden. Netjes alle betaalbewijzen ingestuurd en de code gescant. Voor maar 1 apparaat cashback gekregen. Ondanks meerdere mailtjes van onze kant naar Philips blijft een fatsoenlijk reactie en vergoeding uit. Heel erg jammer. Leuke actie maar belofte wordt niet nagekomen, voelen ons blij gemaakt met een dooie mus.
Zo zijn het nog prijzige cadeautjes geworden.

De oplossing

Dat Philips de beloofde cashback voor de 2 andere apparaten ook nakomt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?