Klacht Philips: Philips komt garantie niet na

coppens

Eind 2011 espr.mach. philips gekocht (1000 E) & 3 jr collect &;return. Na 10 mnd was deze kapot. Ik belde voor C&R maar ze wilden het niet ophalen, ik ontkalken maar dat had ik dag ervoor net gedaan. en daarna problemen. Zij dreigden: Als wij ophalen en het is uw schuld dan betalen. Weer ontkalkt (weer 5 euro), toen helemaal kapot. Na maanden gedoe (Ik niet tel. bereikbaar op werk, zij wilden geen tel.nr. geven dat ik kon bellen om afspraak te maken) is apparaat pas opgehaald maar is kapot weer teruggebracht. Weer maanden gedoe, apparaat opgehaald, toen het terug was bleek de koffie nog steeds NA voorverwarmen glas met kokend water, maar 48 graden. Ik had (en heb) andere zorgen toen, heb het apparaat niet meer gebruikt (had al reserve gekocht 300 euro). Philips koffiemach. zijn slecht en garantie komen zij niet na. Zie andere klachten internet, items TV en hier op de site.

Ik wil (een deel van) mijn geld terug zodat ik een fatsoenlijke machine kan kopen.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.